Derp prince

I'm Syah(16). K-fandom.
Photoshop and art maniac.
+ Follow Profile Affiliates Link Refresher



Theme by
M-iichiko. Thanks to Pixel-diary for the icons.

Goodbye 'Kpop' ?
Wednesday 12 February 2014 | 0 comments
Assalamuaikum.
Yo. Bro wassup?! Okay. buang tabiat xD well, act aku nak buat satu confession. tajuk kat atas tak ade kene mengene dengan yang hidup atau sudah meninggal ye. aku nak kurangkan je. saje jeh buat suspen tahap gaban xD LOL don't blame meh! act, aku dah lame fikir pasal nieh. bile dah masuk form 4 nie rase macam busy gilos pulak -,- tambahan pulak, kpop world sekarang nie cam 'western-like'. lagu tah apa-apa, mv pulak hancos. aku rindu zaman lagu bergenre cam replay, bonamana jadi pilihan composer. 

Bukan nak cakap, tapi aku terkejut gile bila aku dengar single Ga In tuh. bak kakak aku, nielah jadiknyer kalau ramai yang minat kpop. lagi ramai yang minat lagi k-idol nak ikut style western ==" samalah dengan troublemaker - now. aku tak tengok mv lagu tu, ok -,- jangan salah faham. #NoBash sebab aku tak nak kutuk diorang pon xD kalau macam nielah, bile kpop tuh betol2 tiru music barat..uh...aku nak quit jadi kpopper. kenapalah entertaiment k-idol nie tak kekalkan je genre music diorang? cpop tetap je dengan cara diorang *salute!*. Oh ye, sebelum aku lupe. sesiapa yang ship k-idol lelaki dengan lelaki, baik korang tak ship diorang. sebabnyer dosa. aku tak berani nak terang, takot salah. yang pasti berdosa walaupun minat kpop tak berdosa /tapi kalau sampai tahap obsess, dosa jugak/ 

PPYONG!
NEWER
PAST