Derp prince

I'm Syah(16). K-fandom.
Photoshop and art maniac.
+ Follow Profile Affiliates Link Refresher



Theme by
M-iichiko. Thanks to Pixel-diary for the icons.

untitled
Friday 17 January 2014 | 0 comments
"Everyone is going to change. Through that change, you find out who your true friends are and who's gonna turn and run away."
 Assalamuaikum!
oh! finally...boleh jugak aku update. line internet gilos. kesian kat aku!! ;A; sobs! uh. school. i dont give a crap that im going to be triple busy than last year. english drama. kawat kaki. etc. shit! aku memang tak boleh lari daripada drama -.- pelik aku. cam manelah cikgu boleh ambik aku...oh ye...aku tolak debate dapat drama >,< what a world?!! PMR? eh. aku...dapat sikit jeh...7A1B...time ambik result tuh aku baru berangan nak tengok bestie aku menangis. tapi...tak dapat -..- dia menangis masa nk naik pentas dengan mak dia jeh. tu pon tak meraung -,- k. kejam. hehe!

Nak tahu...awal-awal tahun pun aku dah busy. pelik aku bila akak aku cakap form 4 nie tahun untuk honeymoon, berpesta dan etc. honeymoonlah sangat~! kerje sekolah dah menambung sampai ke piring astro kat luar rumah -,- menyampah aku! hapuihhhh! xP apa-apa pun. aku bersyukur sebab dapat kelas pertama! >,< nasib aku memang baik! LOL! xD tapi nasib baik tuh bertukar menjadi malang teramat malang bila kerja sekolah dah start kejar aku. TT sobs. kenapelah kerja sekolah perlu wujud?! KENAPE?!!! sekarang baru aku tahu kenape akak aku cakap add math susah walaupun bagi aku tak susah sangat. dia berHONEYMOON! patutleh...ha! 5 feb nanti besties aku pindah!;A; kenape SBP tuh terima kawan2 aku?!! waaa!!sobs. tapi takpelah. nak buat camne. dah takdir. uh.

ppyong!!!
NEWER
PAST